La nostra fita és

motivar a tota la societat
civil per transmetre la nostra
cultura als nens i joves
de tots dos sexes.

La nostra fita és

motivar a tota
la societat civil per
transmetre la nostra
cultura als nens i joves
de tots dos sexes.

La Fundació Aurora és una entitat privada sense ànim de lucre, aconfessional i políticament neutra.

El nostre objectiu són els 4.100.000 nens i joves de 7 a 15 anys.

Transmetre a tots ells la nostra cultura

La cultura és la millor eina per assolir la seva plena integració com a membres actius d’una societat pròspera.
Els nostres esforços estaran especialment orientats cap a la formació dels nens pertanyents a famílies desfavorides o amb risc d’exclusió social.

Transmetre a tots ells la nostra cultura

Inculcar-los uns principis ètics bàsics i universals

Totes les civilitzacions han ensenyat aquests principis ètics als seus nens mitjançant llegendes, rondalles o contes. L’Anita, la narradora de la Fundació Aurora, explicarà a nens i joves unes quaranta històries o llegendes. Educadors, pedagogs, psicòlegs i psiquiatres seran cridats a col·laborar en la redacció d’aquestes narracions a fi que tinguin una eficàcia didàctica òptima.

Inculcar-los uns principis ètics bàsics i universals

Estimular les seves vocacions professionals i el seu esperit empresarial

Explicant-los la caiguda d’un meteorit, el funcionament d’una catapulta, els secrets mil·lenaris de la sal, o el què li passa en un revolt al Jeep Vermell si té els amortidors en mal estat, aprendran els principis fonamentals de la física, la química, i la tecnologia. Molts dels projectes estan orientats a motivar la seva iniciativa i despertar les seves vocacions professionals. Orientat especialment a dirigir a les nenes i les joves cap a les professions tècniques i científiques.

Estimular les seves vocacions professionals i el seu esperit empresarial

Proveir-los d’un entorn segur a Internet

Motivarem a les empreses tecnològiques, proveïdores de serveis i d’entreteniment perquè ofereixin als nens i joves sistemes exclusius de comunicació, de continguts i xarxes socials, amb garantia de qualitat i que compleixin uns principis ètics bàsics.

Proveir-los d’un entorn segur a Internet

Minimitzar el risc d’accidents de circulació

Un Jeep Vermell, protagonista de diverses històries, juntament amb un Citroën Stromberg i un Ferrari 348, ensenyaran als nens i joves els secrets de la mecànica i la tecnologia. Amb el projecte dels Museus Escola de l’Automòbil, ens ajudaran a conservar i retirar de la circulació tots els vehicles del segle XX. Quan en fer 16 anys deixin el Projecte seran, sense excepció, excel·lents conductors; i els accidents es reduiran al mínim irremeiable.

Minimitzar el risc d’accidents de circulació

Fomentar entre ells l’afició per la música de qualitat

La Música és una part essencial de la nostra cultura. Aprendre a escoltar-la i a interpretar-la desenvoluparà el seu bon gust i la seva sensibilitat. D’altra banda, assajar i interpretar en grup fomentarà les seves habilitats de treball en equip.

Fomentar entre ells l’afició per la música de qualitat

Saber-ne més

Promoure un gran moviment de turisme cultural

Durant els últims anys s’han millorat i posat en marxa molts museus, centres d’interpretació, centres culturals i sales de concerts, a més d’haver-se restaurat centenars de monuments i restes arqueològiques. Gent amb molta il·lusió ha impulsat nombroses iniciatives culturals. La Fundació Aurora motivarà a tots ells a obrir les seves portes perquè els nens i joves els visitin, en companyia dels seus pares o dels seus mestres.